Lady GaGa is Madonna!

Just det, vad är det jag har sagt?
Folk borde verkligen lyssna på mig, för jag vet och kan allt xD
Nä men för att vara allvarlig, det är ju just det här jag har sagt:

 

Lady GaGa är en modern replika av en tidig Madonna som letar efter "chockvalue" :)

För övrigt så somnade jag i väldigt bra tid ikväll men självklart och som vanligt numera så
vaknade jag ca 4 timmar senare: Klarvaken. Kan inte somna om.
Typiskt. Så nu väntar jag på att natten ska gå och att klockan ska bli nio.
Ska på arbetsförmedlingen och prata om en eventuell praktikplats.
Eftersom det inte finns några jobb man kan söka här så får man koncentrera sig på en praktikplats.
Det är ju alltid något. Rutiner, man gör nått, bla bla bla...
Bättre än att inte göra nått iallafall, jag tror man mår bättre om man försöker ta sig ut.
Även fast det oftast kan kännas tvärtom.

Nåväl, vi får se om jag får platsen :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0