Köra skoter hela dan!


Tillbaka från skoterturen!
Underbart om än liiite kallt kanske :P
Några smärre missar för mig idag, men det får man leva med, haha!

Nummer 1: Mina gamla halvdåliga moonboots klarade inte av kylan och sprack sönder i hälen,
så jag fick vira en orange påse om hela skon ^_^

Nummer 2: Körde på tok för fort över isen med Henriks Switchback så jag förfrös båda kinderna trots att
jag hade ansiktsmask, får se hur det blir framöver... ^_^

Nummer 3: Skotern "ville inte starta" (varför visste jag nästan innan och fick förklarat för mig efteråt, men som tur är så var det absolut inget stort fel, lätt fixat men svårt att lista ut...frusen chok å is osv..bla bla) så jag fick bli bogserad hem efter Honken och Pernilla, haha, våldshålla i styret som ville köra ned i diket så armarna är spaghetti nu, haha! ^_^

Men, som sagt, en jävligt underbar dag med vänner, korv, eld, glad hund och skoter!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0