Jag brukar inte "lolla" folk men...

Eh, jo, haha, var bara tvungen att dela med mig:


Brukar i vanliga fall inte "lolla" helt oskyldiga människor, men det här var bara så roligt xD
Jag random-klickade mig igenom lite bloggar och hittade den här
och började skratta, bara för att "Kopiering av mina bilder är förbjuden" WHAT??
Haha, sorry men...vem vill ändå kopiera den där bilden på dig själv?
Alltså, jag menar, till vilken nytta skulle man göra det?
Ännu roligare blev det när hon lagt upp bilder på tröjor som hon kopierat från en
känd klädesaffärs online-butik xD


Kommentarer
Postat av: Sandra

Haha, vafan :D Lite rolig människa!



Tack förresten för att du gillar min blogg :p och låt mig tillägga att jag redan läser din blogg dagligen, har den på bevakning via bloglovin' ;D Haha.

2010-01-23 @ 15:42:36
URL: http://crazysandrue.blogg.se/
Postat av: karoline

nej men seriöst, du är 28 år och måste sitta och klanka ner på småtjejer?

2010-01-23 @ 16:09:29
URL: http://karolineropponen.blogg.se/
Postat av: karoline

jo, jag läste hela inlägget och ja, självklart har du yttrandefrihet att skriva vad du vill i din blogg. jag tyckte bara att det var ett otroligt onödigt inlägg du gjort och att du uppenbarligen inte tänkte på att tjejen troligen skulle bli väldigt ledsen om såg ditt inlägg, speciellt eftersom hon inte alls är särskilt gammal.

jag antar att du själv inte har särskilt stor självkänsla heller, eftersom du också försöker använda dig av samma härskarmetod mot mig. inspiration har jag så det räcker och blir över till att skriva i mig egen blogg. jag letade, som så många andra, efter intressanta bloggar och råkade klicka in mig på din.

2010-01-24 @ 13:40:47
URL: http://karolineropponen.blogg.se/
Postat av: Ed Dufvenberg

Till Karoline som så högtidligt står upp för de små människornas bloggar; come on för fan! Det är en rolig text, att lägga ut sina bilder, tankar och funderingar är samma sak som att be om både ris och ros (och Cici här gav ris) och slutligen; att dra argumentet att Cici har dålig självkänsla för inläggen är ungefär lika dramatiskt som att hävda att någon är nazist för att man inte tycker om indisk mat! Skärpning för tusiken!

2010-02-03 @ 11:28:14
URL: http://www.myspace.com/skogsgnet

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0