Inte riktigt min grej...

Onsdag.
Mitt i veckan. Både bra och dåligt.
Bra för att det bara är två dagar till fredag (och fredagar brukar ju som kännt oftast vara bra)
och dåligt för att det fortfarande är två långa dagar kvar till fredag...suck.

Att vänta på saker är inte riktigt min grej.
Jag har kort tålamod med det mesta.
En del saker däremot kan jag ha hur mycket tålamod som helst med.
Underligt.

Att vänta på folk är en sak jag ogillar. Har man bestämt en viss tid så är det den tiden som gäller.
Har man inte bestämt tid dock så är det en annan sak.
Att säga "jag kommer senare ikväll" kan betyda mycket,
och "jag kommer om en stund" kan vara allt mellan en halvtimma till två timmar ungefär.

Nåväl...just nu sitter jag och väntar på ett telefonsamtal.


Jag kände igår en sväng hur mycket jag saknar mitt rosa hår :(


Kommentarer
Postat av: Alex J

Sweet as ever..=D

2010-01-23 @ 15:36:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0