Idiotiska promenader och bubbelplast!

Här är min vanliga, personliga åsikt om promenader: Idiotiskt.
Why? Låt mig förklara: Du ska alltså ut och gå, men du ska inte till ett särskilt mål,
dit du kommer när du gått klart är hem, där du startade! Du var ju alltså redan där!

Nåväl, i vilket fall, hör och häpna: Jag har nyss varit ute och promenerat!
Jo, det är sant ^_^ Och så har jag tränat lite här hemma, gammal hederlig "gratis"träning i form av
situps och liknande. Hade jag pengarna till det så skulle jag införskaffa ett träningskort,
but for now blir det promenader (grrrr...) och "gratis"träning :)


Solen sken och det var väl helt ok att promenera lite. Med musik i öronen och mössa på huvudet så :)

Jo, lite onödig fakta: Bubbelplasten fyller 50 år i år.
Från början var det faktiskt meningen att det skulle bli tapet! Weird...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0