Helt jävla lost!

Somnade i bra tid på kvällen, vaknade mitt i natten.
Illa.

Såhär såg min dag ut ungefär innan jag somnade:


Inte så illa.
Lillasysters underbara presentpåse full med roliga, gulliga och bra saker som jag fick i julklapp används flitigt!
Men att faktiskt somna i bra tid och sedan vakna mitt
i natten och inte kunna somna om känns jävligt illa.
Det är så tråkigt att vara vaken på natten,
man är så ensam.

Nåväl, tisdagen blir nog en lång dag, men troligtvis kommer jag iallafall att kunna somna i bra tid ikväll.
Dagen ska spenderas åt tvätt och städning - yeaj vad kul ^_^ Haha!
Sen ska jag väl försöka göra något lite mer humoristiskt inspirerande också.

Just nu visas serien Popular på fyran, haha, minnen!
Tror jag har sett just det här avsnittet minst tre gånger om inte fler.
I heart repriser i vanliga fall, men inte om serien alldeles nyss har gått i repris.

En reprisseriestart jag ser fram emot är Lost som börjar om på tv400, yeaj!
Jag halkade efter i början på den serien, började sedan följa den ca ett år senare (eller mer)
via repriserna som sändes sjukt sent på nätterna. (spelade oftast in dem)
Sedan missade jag massa avsnitt på raken och tappade lusten.
Så nu tänker jag börja om från början, och nåde den som avslöjar något som händer i serien!

Fridens liljor, dönickar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0