Hallå? 1 år sedan och ge mig det där!

Äntligen tisdag! Wooohooo!
Varför woohoo undrar ni kanske? Jag har fått pengar, så nu har jag fyllt på min mobil och kan svara
på sms och ringa upp när jag missat ett samtal. Känns jättebra :)

Bytte till "Halebop Hallå" också i farten, verkade vettigt:


Ska gå och hämta ut ett billigt H&M paket snart också, efter klockan ett.
Innehållandes:

För 39,50:-, mycket bra pris tycker jag :)
Vet inte varför det tog sån lång tid för armbandet att komma,
klänningen och diademet kom ju långt före nyår. Weird.

Hittade ett inte lika billigt men ack så sjuuuukt snyggt och coolt armband
häromdagen på nätet när jag browsade runt. Om ni någonsin ställer er frågan "Hmmm, undrar vad jag ska ge Cecilia i present/julklapp", så fundera no more, jag vill ha det här!


Armbandet kommer från Disaya och är det snyggaste jag sett på länge!

Klicka på Disaya för att komma till sidan där det säljs, om du kanske fick en filurig liten idé nu ^_^

För övrigt så aplängtar jag till att åka till Umeå och hälsa på lillasyster Tina.
Det är faktiskt, komiskt nog, exakt ett år sedan idag som jag var i Umeå sist!
Ett helt år sedan...my god..!


Kommentarer
Postat av: Sandra

Skitsnyggt armband ju! :)

2010-01-26 @ 12:57:24
URL: http://crazysandrue.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0