Glee, mössor och pimpning!

Mycket rolig och bra förmiddag :)
Kaffe och fika med Maria, Robin och Marielle.
Sedan "browsade" vi byn lite, haha! Kollade på kläder, smink och gick på Folkets Hus där det
var utförsäljning av..hrm..typ kläder :)
Vi hittade en fin mössa som vi gillade. Tyvärr var den inte svart så jag ville inte ha den och tyvärr
så var Marias huvud för litet så hon kunde inte ha den.
Maria hittade också ett par fina cerisrosa mysbyxor!
Marielle hittade 5 par söta sockar för 25:- = skitbra!


Hämtade ut mitt armband från H&M - I love it!
Åsså pimpade jag till mitt lilla svarta rosetthårspänne med en nit, kik va bra det blev!


Nu lyssnar jag på Glee cast, underbart program (Glee) som man blir glad av och underbar musik
som man bara måste älska :)
Finns på Spotify för den som har det, bara att söka på Glee och börja njuta!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0