Fritera det där du har där!

Brrrr!
Det är kallt! Och då menar jag inte bara utomhus, utan inne i lägenheten också.
Bleh!

Tyvärr har jag väl inte mycket mer spännande att bjuda på idag än middagstips:
Wokat och friterat och kokat xD

Jag har ägnat dagen till att städa, städa, städa - urboring på hög nivå!
Men...suck, man måste ju.
Åsså har jag lagat mat.
Sedan råkade jag slummra till på soffan så nu lär jag väl aldrig somna mer (känns det som).
Blir nog en vaken natt.
Typiskt >_<


Wokade grönsaker och fläskkött med nudlar och friterade räkor.

Just nu:
* Inväntar första skoterturen fortfarande
* Drömmer underliga drömmar
* Saknar Backe och Lillapa och Ed och Kenny och alla jättemycket
* Fryser mest hela tiden
* Älskar mitt teve-te som jag fick i julklapp av lillasyster


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0