It's freakin januari!

Ska skriva om två saker i det här inlägget:

*vår

*julmust

Först:
Våren. Ja, den kommer att komma, som alla andra år.
Frågan jag ställer mig är: Varför, varför, varför måste man bli bombaderad av vårnyheter inom mode
och allsköns andra saker redan nu?
It's freakin januari ju!
Kan det inte bara få vara vinter nu ett tag?
Julhetsen och nyårspaniken är ju över, nu är det plain and simple vinter bara.

Sen:
Julmust. Suck, som jag skrev ovan så är hela julperioden nu över.
(jag städade bort julpyntet idag btw - grin grin! Blev så tomt och omysigt utan alla ljus...ville nästan ta fram det igen på en gång.)
Det betyder också att julmusten försvinner från hyllorna snart!
Aaaaah - no more julmust!
Då blire julmustrehab....suck.
Ända fram till påsk, lagom i tid till att man kickat begäret så kommer - påskmusten!

En del säger att det är samma sak, en del säger att det är olika.
Jag säger - det smakar lika gott!
VS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0