Använd tröjan till tomater!

Jag gillar alla tips man kan få om saker.
Tex så spelar jag Evony (I know, liiite nörd, man jag är sån) och i början är det
lite svårt att veta hur man spelar spelet.
Man kan gå med i en allians, för att få hjälp med tex frågor om spelet, hjälp om någon
attackerar ens stad osv.

Igår bytte jag från en allians till en annan, frågade i "världschatten" efter hjälp och fick svar från en tjej.
(inte så jättevanligt att hitta en tjej som spelar)
Hon var väldigt trevlig och svarade på frågor jag hade, och av en slump visade det sig att hon var svensk!
Eller ja, hon är japan, hon flyttade hit 2009 (kan skitbra svenska) och bor i Stockholm.
Det här var klockan sju imorse, haha, de flesta som spelar bor i England, Kanada och USA så för dem är det kväll.


Min lilla stad i Evony - än så länge

I vilket fall, jag gillar folk som hjälper till, som tipsar, som svarar på frågor.
Däremot blir jag förvirrad av alla dessa fashionistor och deras bloggar (japp, igen) med tips
om hur man ska klä sig.
Oftast känner jag mig som ett dumhuvve - "jaha, är det sådär man använder en tröja, aha!"
"Mmmhmm, man kan alltså ha den till byxor, leggins och kjol! Å jag mitt nöt som haft den till två tomatskivor"



Haha...förlåt, jag ska inte vara sådär, haha, men jag blir så matt ibland.
Alla fattar väl att man kan ha en tröja till byxor, eller kjol om man så vill? Sigh...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0