Det brinner!!!

Lindexhuset i Östersund har brunnit inatt.
Ingen skadad, som tur är. Men brandmännen vet inte än hur stora vattenskador det kommer att bli.
Jag hade tänkt att åka in typ nästa vecka någon gång och nyttja mina presentkort på Lindex
som jag fick i julklapp. Det går nog inte. Typiskt.
Men, som sagt, det är väl skitsamma, tur att ingen kom till skada iallafall!


Artikel från www.op.se

Jag har iallafall hunnit med en maskin tvätt och hängt upp den, den andra är inne i maskinen nu.
Sedan har jag varit på arbetsförmedlingen och så har jag bokat tid för möte ang en eventuell praktikplats.
Handlat mat för större delen av veckan och plockat undan lite.
Bara disken kvar då....blä...



Kommentarer
Postat av: Emma

Men Cici du har Lindex på lillänge också:)

2010-01-19 @ 02:02:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0