Clooney, luktar han gott?

Hmmm...vad ska jag skriva?
Måste jag skriva?
Måste det jag skriver verkligen ha något egentligt innehåll?
Någon vikt, något inspirerande?
Näe...

Men, i vilket fall, att George Clooney kommer till Östersund 
inom en hyffsat snar framtid vet väl alla vid det här laget?
Jag undrar om det finns någon möjlighet att få en skymt av honom?
Inte för att jag (till skillnad från typ alla andra tjejer/kvinnor i världen) tycker att han är en hunk,
eller för att jag besatt vill jaga kändisar.
Mer bara för att se vilken mediacirkus det här kommer att dra igång.
Han ska till Sverige iallafall för att spela in "The American".
Vi får väl se om George strosar runt på Östersunds gator framöver :)

När jag ändå sitter här och ordspyr så kan jag dela med mig av tre saker som
jag älskar just nu:

*Glow shampo och balsam - luktar underbart och är bra för håret.
*Got 2 Be - 2 Sexy - Åter igen: luktar underbart för att vara hårspray och funkar precis som man vill.
*Scandinavian Formula - Glansdroppar - Perfekt finishglans åt trötta frisyrer. (luktar typ nada)



Fridens liljor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0