Cici = nörd!

Nytt år, nya tag?
Får väl hoppas på det.

Än så länge har de två nya dagarna på året varit bra.
Själva nyårsaftonen var hur galet bra som helst,
med stor betoning på galet, haha!

Vissa saknades dock, önskar att de varit där med oss, men jag vet att de hade det bra där de var också.

Ikväll funderar jag på bio,
var så länge sen nu och dessutom finns det inte mycket annat att göra.

Förutom att spela Evony, vill säga!
Fniss på hög nivå, jag är en sån nördig tönt!
Spelet ligger på gränsen till total nördighet a la wow nästan (oh my goood!!!) men samtidigt inte.
Än så länge är jag glad bara jag får bygga min lilla by i lugn och ro,
jag vill helst inte attackera eller bli attackerad för jag har inte lagt
ner så mycket energi på att lära mig hur man gör med den biten, haha :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0