Goda vänner, äckliga drinkar och massa mer!

Jo, lite uppdateringar är väl på sin plats :)

Förra veckan kom Ed till Strömsund och vi inväntade hennes skjuts såsom vi gör
de dagarna hon är här och mellanlandar mellan bussar och bilar, kilometer och mil :)
Förutom den obligatoriska långa fikan så prövade vi också glasögonbågar.
Jag kom fram till en sak: Det finns inga fina. Inte för mig iallafall.
Så då kan man lika gärna vara lustig.
Eller haka på det som är inne bara för att, och ta "nördbågarna".
Eller, inga alls.
Det blev inga alls för mig. Här är kort på provningen dock:


Hjälp säger jag bara, vem o vem producerar alla konstiga bågar???

Fredagen spenderades med Kikki och de andra brudarna,
mycket rolig fredag!

Lördagen, åkte in till stan från morgonen, skulle shoppa med presentkort men fann föga.
Tyvärr, blev bara lite småkraffs, en bh, smycken osv... 
Men middagen var god och sällskapet skitbra; Robin och Marielle!


Lagomt trött och blek, haha! Men inget som inte en munk och kinamat fixar!

Lördagkväll var det dags för Grand, blev samling hos Maria med brudarna,
tyvärr splittrades vi, en del gick på Corner istället.
Jag och Maria styrde kosan mot Grand där "Ducks can groove" spelade och
väl inne mötte vi upp med Ed och många andra :)
Vi dansade, Maria drack en eeeeecklig drink (jag drack en god öl) och lyssnade på bandet :)


Stackars Maria, eeeecklig-pecklig drink ^_^

Sedan har jag tre saker till jag vill ta upp, innan det här überlånga inlägget avslutas:

*Verkar som att en ny konstig skotrend börjar komma,
vi såg massvis med skor med sådan här front, I don't like O_o


*I love mini Oreos! I en liten burk! Iiiih!


*På söndagen åkte Tony från Östersund till Dorotea och
mellanlandade i Strömsund på vägen för att ge mig en
Big Mac! Det är en god vän det ^_^



Åh jo; på jobbet går det bra, and I like it :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0