Kaffe på Cosmopolitan och mer!

Torsdag, ungefär som lunch, som sagt.
Men ändock, imorgon åker jag och Kikki och Emil till Umeå :)
Ska bli skönt, på många sätt, att få åka bort lite.

Idag har jag pimplat te istället för kaffe, huvudvärken smyger dock omkring i bakhuvudet ändå,
men jag är iallafall inte lika stressad.
Många koppar kaffe om dagen blir det, precis som när jag var på Lokaltidningen,
bryggde kaffe hela dagen då, minst 10 till 13 koppar per arbetsdag. O_o
Fast värst var när jag jobbade på Cosmopolitan, de hade gratis kaffeautomat.
My god... Latte varvades med espresso och capucchino hej vilt, hela dagen ^_^

Försökt vara übernyttig, men ja...det är ju svårt när man inte har självdisciplin, haha!
Idag gjorde jag ett nyttig-ryck på lunchen iallafall och blandade till en Smoothie.

Det är kiwi, banan, björnbär, gojibär, havtorn, röda vinbär, blåbär och lite andra bär i,
åsså lite krossad is så den inte blir för krämig ^_^

Självklart var jag sugen på en massa annat,
men ok, smoothien blev god.
Fast jag kan ju inte säga att hellre skulle välja en smoothie om jag fick
välja vad jag ville i ett universum där man inte blir tjock av nått ^_^
Då blev det nog lökringar!

I måndags, tror jag det var, eller tisdags, blev det det här till middag
på allmän bestämman:


Burp...

Fridens liljor, dönickar!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0