Äckligt eller underbart?!

Ok, en del av er kommer säkert tycka att det här är bland det äckligaste ni sett,
en del av er kanske kommer att gilla det...
Jag, för min del....älskar det!
Jag har visserligen aldrig testat det på någon annan O_o
I vilket fall... vad är det jag pratar om?
Jo...

Turkisk peppar glass á la Cici!

Såhär gör man:
 
* Ta lite vaniljglass i en skål och rör lite i den så den blir "mjuk"

* Krossa ca 1 näve turisk peppar godis i en mixer eller liknande,
   det ska bli som ett fint pulver.

* Rör ned lakritspulvret i vaniljglassen.

*Klart!!!!

Gillar man saltlakrits och glass så är det här ett måste att pröva ^_^


Kommentarer
Postat av: Mia

Oh my, jag dör lite, måste testas! Min favoritpinnglass är ju superflyer..nomnom saltlakrits i glass

2010-02-11 @ 17:11:22
URL: http://bokkei.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0