Störande moment!

Även idag skiner solen, nice!

Har hunnit med en hel del idag, fixat något som stört mig rätt så länge.
Det var inte så jobbigt, det tog 10 minuter att skruva ihop och sätta upp, haha.
Det är oftast jobbigare att gruva sig för saker än att verkligen göra dem.
Och så har jag varit så där hemmafruduktig och städat, lagat mat, tvättat, hängt tvätt, vikt tvätt,
dammtorkat, städat badrummet och flyttat möbler och lådor till förrådet.
På en vanlig arbetsdagstisdag, haha ^_^

Nåväl, gör det hellre på eftermiddagarna på veckorna, helgerna är mina,
de är mina att göra som jag vill med, min fritid, och den vill jag inte slösa på
att städa och tvätta och dammsuga.


Jag har stört mig på bordet lutat mot väggen länge..och hur svårt var det att bara göra det då, haha xD



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0