Resterna av ett barnkalas!

Hello friday!

Först det här:
Vem tyckte att det här var en bra idé???
En blandningspåse, what?

Tycker att det mest ser ut som om någon sopat ihop resterna efter ett barnkalas
och slängt ned i en färggrann påse.


I don't like!

Sedan...hmm..ja, jag är fortfarande förkyld,
men jag tror att jag vant mig vid det.
Har lagt i blå slingor i håret.
Hmm... Sedan är det nog inget mer. Just nu...


Yeaj vilken fin bild jag lyckades ta på mig själv...tönt! ^_^

Fridens liljor, dönickar!

Kommentarer
Postat av: Linus

Sv: jo det var en kärleksfylld dag för början med bakgrund och allt. Men det har ju utvecklas till en patetiskt dag. Allt är numera för att tjäna pengar och det värsta är ju dom som anser att man bara ska uppskatta sin partner med blommor och middag på alla <3 dag.

2010-02-13 @ 15:54:17
URL: http://fjortizforevah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0