Men sjuk!

I know...bad me, ingen uppdatering på några dagar.
Fy skäms på mig.
Men tiden har inte funnits, jag kan inte bara sitta vid datorn, haha,
åsså blev jag sjuk igår kväll.
Trodde först att jag bara var slutkörd efter en jobbig dag (eller, en halv jobbig dag iallafall) men det
visade sig imorse att jag hade feber och dylikt.
Bleh!

Ingen halsont och sånt iallafall, tur det.
Förkylningsblåsor och feber och snörvlig och huvudvärk,
vilken alla (nästan) botas med good old alvedon! (typ)

Men jag hoppas på att ha kickat den retsamma febern redan imorgon,
got a lot to do :)

Fridens liljor på er!

Kommentarer
Postat av: Carro

Hallå! Nice blogg, fattar inte var du får allt ifrån (kikat igenom lite), du måste ha väldigt mkt fantasi :) Mycket kul läsning.

Krya på dig!

2010-02-10 @ 11:21:39
URL: http://cajjot.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0