McKlubben, tatueringar och mer!

Sjukt rolig kväll igår!
Jag och Maria grundade med hårdrock och öl och Baja päron, sedan begav vi hos hem
till Maria där vi mötte upp med brudarna och Jonny, efter det blev det taxi mot mc klubben,
öl, skratt och trevligt! Jag och Jerker rev av ett par låtar på scenen, jag vet inte
hur bra jag lät, men roligt var det iallafall :)

Slapp lördag idag, ska till Robin strax.
Sedan kanske Grand. Finns funderingar på att tatuera mig också inatt/imorgon,
får se hur det blir med det :)
Har nyss klippt lugg också, jag var tvungen att göra nått :)



Lugg! I like it!


Yeah!                                          Sjukt roligt på klubben!

Fridens liljor, dönickar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0