Jag är en språngbräda

Sunday sköna sunday...aaaah.
Idag blir det filmtittning och korv med bröd till middag.
Katterna är galet busiga och jag önskar att det ville lugna ner sig lite,
de använder både soffan och mig som språngbrädor för att attackera varandra.

Tycker mer och mer om min lugg,
och det är bra. Klippte lugg för ganska exakt ett år sedan och då var jag
inte alls nöjd, trots att det faktiskt ser nästan likadant ut som nu.


Ett år sedan med lugg, trivdes inte. Ser ju typ likadant ut som nu. Weird.

Träffade på både Kenny och Graak och Ed igår på Grand,
det var en trevlig överaskning :)
Bandet som spelade var helt ok och Ed bjöd mig på en drink - I like kvällen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0