Gurkmajonäs, rostad lök och snor!

Ett till litet inlägg innan det är dags att sova.
Ska precis hugga in på en rostad macka, en sån där macka med fröer i brödet,
jag gillar dom, och de är väldigt bra att rosta. Knapriga.

(se, jag skrev inte crunchy som jag kanske mest troligt hade gjort om jag inte tänkt efter lite. Min syster säger ibland att jag är Viktoria Silvstedt. Inte för att jag ser ut som en översminkad transvistit med blonderat hår och groteska sillisar, utan för att hon när hon pratar svenska slänger sig med ooootroligt många engelska ord i meningarna. Som jag. Like me)

På mackan har jag gurkmajonäs och rostad lök. I like!



Ständigt i min väska under veckan:

*Anteckningsblock - ett måste för intervjuer samt kom-ihåg-anteckningar efter redaktionsmöten
*Pappernäsdukar - illvillig förkylning som orsakar snytning av näsa konstant
*Tuggummin - men alltid!
*Lypsyl med Aloe Vera - nästintill krackelerade läppar ju av denna kom-och-gå-kyla!

Nu ska jag äta min macka, kolla på ett Simpsonsavsnitt på Boxern och sedan förhoppningsvis sova.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0