Förkylningar och blonderingar

Snörvel, host och aaaatchooo!
I am förkyld!
Stupid förkylning som verkar hålla i sig i flera dagar :(
Nåväl... alvedon + vatten och frukt = någorlunda bra ändå :)

Jättebra dag på jobbet idag, mycket gjort och omgiven av kreativa människor - I like!
Att mitt huvud sen har kännts som en luftballong stoppad med bomull och snor (uäck!!)
är en annan sak, haha, jag har nog framstått som aningens virrig idag.

Jag hoppas att jag har kickat förkylningen lagom tills lördag då det
är alla hjärtans dag-fest :)


Har små funderingar på att försöka bli blond igen...
Men njaaa...Det tar sin lilla tid, och sliter ordentligt
på håret och mitt hår skulle absolut må bra av att få
vila ungefär 4 månader till... Vi får se...


Kommentarer
Postat av: Anonym

Thank u :)

2010-02-10 @ 17:50:04
URL: http://cajjot.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0