Efterfest på toaletten!

Åkte till Umeå på fredagen med Kikki och Emil, Tina mötte upp oss vid busstationen
och sedan lämnade vi av Emil där han skulle vara.
Mot Strömpilen för att shoppa lite inför kvällen!
Jag hittade en sjukt snygg tunika/klänning på Lindex som jag handlade med mitt presentkort (äntligen!!)
åsså köpte jag strumpbyxor. Kassörskan gjorde helt fel, hon måste ha varit trött, när hon tog betalt,
jag skulle betala 92:- utöver presentkortet, lämnade fram en hundring och fick 98:- tillbaka, haha!
Jag är inte den som är den, jag tjänade ju på det, så jag sa faktiskt inte till.
Dåligt, eller ej, hur gör ni när sånt händer?

Nåväl, vi gled in på systemet och handlade lite öl och vin, for hem till Tina och
duschade och gjorde oss iordning och lagade till tacos, Tina for på flygplatsen och hämtade
upp Sylvia och Justin och när de kom åt vi.
Blev engelska hela kvällen innan vi drog på stan eftersom Justin kommer från Australien och inte
kan allt för mycket svenska, än.

Efter en svidande marsch genom bitande kyla och snö från Vasaplan landade vi äntligen
på O'Learys och hittade snabbt åt Stina och pernilla - på toaletten ^_^
Det fanns inga sittplatser, så jag gick ner och satte mig på en barstol som någon ställt
framför ett skåp vi trappen, Pernilla satte sig på ett bord som stod bredvid.
Vi hittade ett till bord och snodde några stolar och vips så hade vi bästa platsen på hela stället,
mitt fram trubaduren som underhöll och snett nedanför baren med utsikt mot dörren - perfekt!

Trubaduren blev vår vän och det slutade med att både jag och Tina var upp och spelade och sjöng.
Träffade Rikard och Mathias från bandet Caliber 69 (mina personliga favoriter sedan ca 3 år tillbaka)
och även de gick upp och sjöng.
Lite innan stället stängde drog jag, Stina, Tina och Mathias hem till Tina för en sjuuuukt rolig efterfest - på toaletten!
Haha, vi drog in filtar och kuddar, öl, vin, godis, chips och gitarr på toaletten och satt där resten av
natten och spelade och sjöng - så jävla rolig efterfest!

Lördagen spenderades i lugnets tecken, vi kollade på sjukt mycket film och tog en promenad,
köpte hem kinamat och mer chips och cola och slappade, kollade tillochmed meloditfestivalen, haha!

På söndagen åkte jag hem och det kändes lite trist, jag hade gärna stannar några dagar till med syster :)


Efterfest på toaletten - sjukt roligt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0