Glory is forever? Pain is temporary

Blir så sällan jag uppdaterar här,
lite trist. Men jag har egentligen inget att skriva,
och samtidigt har jag allt att skriva.

Går fint med bandet, vilket jag gillar, även om jag hamnat i en svacka
där jag verkligen tvivlar på hur jag låter när jag sjunger.
Ibland och oftast känns det som att jag bara harvar på, skriker närmast,
utan ton och hyffs i micken, bara för att höras...
Jag tycker verkligen om att sjunga i bandet, jag tycker om mitt band,
men som sagt, allt som oftast nu tvivlar jag på om jag verkligen kan sjunga eller om jag bara hörs.
Försöker bibehålla en positiv inställning iallafall och ha så roligt jag kan på repen
och skämta och skratta för att slappna av, oftast går det ju bättre att sjunga då.
Vi får se, jag tar mig kanske upp ur svackan eller så blir det värre.

Stökar på med jul iallafall, det är mys och färgglada lampor,
pepparkaksborg och knäck och allt som hör till.
Jag gillar't!

Har en slags ledsamhet i kroppen som är svår att skaka av,
och jag förstår verkligen inte varför.
Förutom jobbsökandet som går trögt så är ju allt mycket bra just nu.
Så varför ligger den där konstiga känslan av ledsamhet och sorg och gror i mig?
Det gillar jag inte, hoppas den försvinner snart.

Min lägenhet är varm igen iallafall, wooohooo!
Tog ca 2 månader innan det blev fixat, var 9 grader här inne i ca 1½ månad!
Inte ok!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0