Vi är statister allihop

Lyssnar på Dia psalma och minns tillbaka.
Ibland är det riktigt trevligt att ta en tripp down memorylane,
men ibland är det bäst att inte tänka på det som var.

Jag måste säga att jag verkligen befinner mig i något slags vakuum just nu,
det är svårt att skingra tankarna och det är svårt att förstå.
Jag kan inte kontrollera, och det stör mig.
Jag har svårt att godta och acceptera och det blir problem, för mig själv.

Mitt i veckan är det iallafall och ikväll ska vi repa.
Har spelning den 9 september, det får ni inte missa :)

Jag är dock krasslig fortfarande, skrällhostan har lugnat sig men sitter i,
täppt i hela huvudet och blir hes efter en halv strof typ...uj uj, hur ska det gå?
Får försöka att inte ta i så det värker ikväll.

Och, glöm för all del inte av flanellskjortans dag nu på lördag!
Det enda du behöver är en flanellskjorta och ditt bästa humör!
Sedan är det dessutom Errols och Småstadsliv senare på kvällen på Åbacka!


5-års jubileumet blev en galet bra tillställning!

Fridens liljor, dönickar...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0