Pirrig och varm inombords!

Precis nu kom solen fram, det känns skönt.
Dagarna fylls av ingentinget och jag vill bara ta ett stort täcke och lägga över hela världen.
Så allt blir tyst och mörkt och varmt, bara för en sekund.
Samtidigt vill jag inte alls det, jag vill springa och hoppa och rammla
och skrubba mina knän, göra dumma saker, grina och skratta och skrika.

Igår hade vi vårt första rep efter sommaruppehållet, och även om vi bara var tre,
då de andra bandmedlemmarna antingen var bortrest, jobbade eller allmänt trött efter resa,
så gick det bra och det var underbart!
Jag var dessutom mäkta stolt över mig själv eftersom jag lyckades koppla ljudet, själv!
Högtalarna, den stora svarta lådan, mixerbordet och micen - själv! Har aldrig gjort det förut, haha :)

Nästa vecka sätter vi igång med repningen på allvar och jag kan knappt bärga mig!
Det kanske låter töntigt eller underligt eller ja...vad som helst,
men bandet betyder mycket för mig.
Igår hade jag en riktigt dålig dag, men så huxflux snabb-bestämde jag Erik och Alex oss för
att vi tre sku ses vid repan och dra några låtar och prata lite, och på en gång jag gick in i
replokalen så pirrade det till i mig och jag blev varm :)
Jag uppskattar er så mycket, min kära Ace's, det ska ni vet :)
Och snart får vi börja skriva lite eget också tycker jag - kommer bli skitbra!

Nu ere lite annat som hänt också, men en del av det är inte ens värt att lägga tankar på (fast det ibland är svårt att inte göra det, tyvärr) och en annan del är så...bara mitt, just nu, och så får det vara.


Tror jag ska försöka fokusera på min kläddesign igen, har massa nya ideér som måste få förverkligas!

Fridens liljor på er, dönickar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0