Fixar bandloggan!

Har suttit och fixat till bandloggan till affischen inför spelningen den 9e.
Den är svart på vit bakgrund i vanliga fall, men affischen i fråga som den ska sitta på
ska ha en svart bakgrund, så jag fick göra loggan vit.
Själv föredrar jag den svarta, vad tycker du?






Annars är det väl mest tisdag, det regnar också.
Imorgon repar vi igen, håller tummarna för att lilla Blue är frisk imorgon och kan vara med.

Har en egen liten kamp just nu, som jag inte vill lägga ner.
Kanske vore det bäst, men jag låter inte hoppet fara och flyga.
Jag vill. Jag vill så det värker.


Kommentarer
Postat av: Lizette

Sv: Höhö, det var ett givande samtal på bolaget kan jag lova. Ska gå dit och kolla på er då =)

2010-09-03 @ 19:15:44
URL: http://lizette.blogg.se/
Postat av: platinahair

Intresserad av nytt löshår?

Kolla in vår hemsida för förmånliga priser!



2010-09-04 @ 17:23:20
URL: http://platinahair.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0