Fallande stjärnor, filtar och ljus

Ikväll ska det bli massvis av stjärnfall över kvälls/natthimmlen.
Jag har tagit fram filtar, kuddar, dynor, marschaller, rökelse och ljus
för att bänka mig på balkongen senare och titta på skådespelet.
Lite sällskap kommer också och delar allt med mig :)

"...tonight the stars are gonna fall from the sky, and I'm gonna wish upon everyone of them, for one special thing..."



Har satt ihop en playlist på spotify, lite vacker musik att ha i bakgrunden,
medans stjärnorna faller :)

Falling stars

Känns skönt med en finstämd, lugn och vacker kväll.

Till helgen blir det hejdåfest för Mats (vår basist i bandet) som ska lämna oss
för att flytta till Kalmar. Känns sorgligt att han flyttar,
men jag hoppas han får det bra och att allt går som han vill :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0