Det blir inte av

Bröllopet i lördags var hur fint som helst och vi hade alla en så otrolig dag!
Grattis till min fina Kikki och hennes Emil :)
Ni är levande bevis på att äkta kärlek exiterar!

Nu rullar det på, inte ens en månad kvar tills jag levlar upp till leve 29...
Hade ju planer på en större fest med 8-bitarstema, men just nu vet jag faktiskt inte
om jag varken har orken eller ekonomin för det.
Ser snarare ut att bli en vanlig da, som alla andra,
som kommer och går.

Känns lite synd, men det är som det är.

Flanellskjortans dag däremot skall firas,
traditionen måst hållas vid liv :)
Den 28 augusti blir det, samma dag som det är galej i Tullingsås då bland annat Christer och Christian från Småstadsliv kommer dit!
Så ta på er bästa flanellskjortan och joina oss!


Inbjudan som jag börjat på för ett tag sedan, känns som sagt synd att det mest troligt inte blir av, men vad ska man göra :(

Fridens liljor på er...


Kommentarer
Postat av: Emelie's WickedTime

Vi kanske ska slå ihop våra födelsedagar?;) Jag fyller år den 11 september. Så kan vi ha en fest med x-box tema ist:P haha

2010-08-12 @ 18:08:28
URL: http://wickedtime.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0