Att färga eller inte?

Varm dag...är förkyld, det är värst på morgonen,
bättre på kvällen.

Klippt gräs, haft känslomässigt tumult, tränat,
upptäckt att jag gått ned ytterligare några kilon, vilket såklart är bra.
Nu märks det stort att det inte finns några bieffekter alls kvar av medicinen,
så skönt, äntligen :)
Men, levaxinet äter jag ju fortfarande, och som det ser ut får jag nog göra det
resten av livet.
Men det gör mig inget. Det är ok.

Har gått igenom massa gammal musik som jag nästan glömt bort,
så mycket roliga minnen!

Jag saknar dina sms, det är så synd allt bara tycker jag.
Tid har jag hur mycket som helst att ge av, så det hade du gärnat fått om du behövde.
Bara jag visste.
Nåväl...det blir som det blir.

Till helgen, om det nu blir fredag eller lördag, åker jag till Backe.
Det ska bli så skönt och roligt att få träffa Ed och Kenny och alla,
och dessutom kommer ju lillasyster och Jompa-pa!
Herregud vad jag saknar henne!

Tills dess ska jag nog underhålla mig själv med Småstadsliv, gammal bra musik, träna,
repa och försöka att inte tänka så mycket på allt och hoppas på det bästa.

Överväger att färga håret svart igen, men jag är inte helt säker.
Vad tycks, ska jag?

 
Trevliga stunder ^_^ Jonny, Robin, Jag åsså jag och lilla Blue.

Fridens liljor, dönickar!


Kommentarer
Postat av: Emelie's WickedTime

du är ju riktigt snygg i alla hårfärger, men de kan ju vara fint att ha något mörkare till hösten:)

2010-08-16 @ 23:39:02
URL: http://wickedtime.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0