Välja tapet...vilken???

Det är inte dags riktigt än, men snart. Förhoppningsvis.
Göra om vardagsrummet. Inhandlade lite möblemang (mest hyllor och kuddar, haha!)
på IKEA för några helger sedan och de är väldigt snygga.
Men det spelar ingen roll när tapeten är asful >_<
Konstig ljusgult och ljusgrönt, målat på en gammal strukturtapet.
Jag gillart inte.
Så nu snart är det dags att måla och tapetsera om. En fondvägg ska jag såklart ha.
Vilken tapet gillar du bäst?



Jag vet vilken jag vill ha, men jag tror inte att det kommer bli så.


Kommentarer
Postat av: Pallan

2 eller 3 :)

2010-04-14 @ 18:34:06
URL: http://pallan.blogg.se/
Postat av: Tyskan

ettan vill du ha!!!! Jag med!!!

2010-04-14 @ 20:04:06
Postat av: Emelie

Nr. 2 skulle passa bäst som fondvägg tycker jag, den sticker ut lite mer än 3an och är inte lika utstickande som 1an. ;D

2010-04-14 @ 20:10:33
URL: http://empersson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0