Windpowerboys & vårtecken!

Vilken rolig helg!
Fredagen spenderade jag med Maria,
vi repade låttexter och drack lite rött,
hon klippte mitt hår också, blev bra, de långa längderna är fina,
men lite tråkiga, nu är det lika långt men uppklippt, flygigare :)
Sedan umgicks vi med windpowerboys, hur rolig kväll som helst!
Nästan hela bandet var på plats dessutom, bara gitarristen som saknades :)



Haha, jag vet att jag ser osäker ut på bilden, men det var jag inte :) Det blev mycket bra!

Lördagen startade med solsken, såg en maskros, woohooo!
Träffade upp Maria för att handla grillmat till kvällen,
sedan hem och tvätta byxor, fixa datorn som infekterats med äckel-viruset Security Tool,
hemska überjobbiga skit-virus! Jag fick bort det till slut iallafall,
med hjälp av internetforum och Karlsson :)
Maria kikade förbi vid femtiden, vi gjorde oss en skitgod "drink" med passionsfrukt, auqa tini samt melon,
satte oss på balkongen och gjorde iordning maten, lyssnade på musik,
flamsade och skrattade och hade det mycket trevligt :)

Chrill, Kasp och per kom förbi vid sjutiden, sedan travade vi iväg till Feffe och Emma
för en undebart rolig grillkväll på ringarna :)
Massa roligt folk, sjukt god mat och vi avslutade kvällen
på Corner (hörnet) och tro det eller ej, men Kikki fick mig till att dansa ett par låtar!
Haha, måste sett mycket roligt ut ^_^


Jävligt trevlig kväll!

Vårtecken:


Idag har jag fikat med Kikki och Emil,
vi gick över bron till Dollarstore också, brrrrrrrrrrrrrr!
Isande kallt över bron...nu vill jag inte vänta mycket längre på sommarvärmen, kom nu!


Införskaffade Super chips, haha! Det ska vara extra mycket smak - stämmer, extra krispiga - stämmer.
extra stora - det vette fan..tycker de var lika storlek som vanliga chips. Men god var dom :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0