Tatuering, Bon Jovi, tighta jeans!

Rep imorgon, skall bland annat försöka oss på den här:



Lovley song :)

Överlag... Jag har sagt det förr och jag säger det igen;
Jon Bon Jovi - what a guy! Damn, där blev det rätt på en gång!
Han ser faktiskt sjuuukt bra ut än idag, och han börjar ju ändå klättra uppåt i åldern.
Fast, min personliga favoritlook av honom är nog mitten-på-80-talet-fram-till-tidigt-90-looken.
Damn.....säger jag bara, gjorde (och gör) ju så man tappar andan!
Awsome...

Nåväl, fredag imorgon, betyder repa med världens guldmänniskor,
ni gör mig riktigt lycklig och glad! Sedan lär man nog vara slutkörd och lyckas sova gott
(förhoppningsvis) åsså vaknar man och då är det fredag!
Fredag kommer bland annat att innefatta tatuering samt sista-april-firande!

Här, jag bjuder på en av mina favoriter med Bon Jovi, och ni får tycka vad ni vill,
men...haha, låten, det överdrivet fluffiga håret, texten, ja allt - I fucking love it!
Jag smälter ta mej fan!




Till och med den lösa skjortan över de tighta jeansen...oh my...sigh...
Fast, jag skulle vilja ha en lite mer uppdaterad version isåfall.
Gärna en bohemisk, lite större skjorta, ljus i färgen och till det ett par ljusa, halvtighta (inte så som i videon, det är faktiskt en smula för mycket) trashiga, trasiga jeans, långt fluffligt hår, men lite mindre locktångslockar, haha :) Nåväl, vad kan jag säga? I'm a sucker for thoooose guys ^_^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0