Mc Klubben, kött och HP Burman!

Underbara söndag då!
Solen skiner, jag fryser inte och jag behöver inte ha en massa kläder på mig,
räcker med byxor, topp och mjukisjacka :D

Igår var det bjudning på Mc Klubben för medlemmar och de som
hjälpt till och jobbat med isracingen.
Kallskuret, tre olika sorters kött, sjuuuukt gott och en underbar potatissallad!
Dreggel...
Marielle kom hit vid sextiden och vi gjorde oss iordning, fick skjuts över bron = yeaj!
Mycket snapsande blev det till middagen och jag tror jag fick i mig två öl och två cider innan
middagen ens börjat, haha, samt en eller två till under middagen plus en jävla massa snapsar ^_^
HP Burman underhöll, jag skrattade så jag vek mig till och från.

Efter middagen, när klockan börja närma sig tiotiden, kom det lite mer folk till klubben.
Jag hade en så sjukt rolig kväll, dansade, drack, skrattade och bara hade det skitbra!
Det enda som drog ner lite var mitt jävla äckliga blodröda zombieöga!
Aaarrggh!
Looks äckligt, haha!


Hahahaha, galen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0