Grilla struts!

Igår startade jag grillsäsongen för i år!
Alla som känner mig vet att jag älskar att grilla, och jag vill göra det så
ofta det bara går.
Det var Marielles goda idé och självklart skulle den genomföras!
Solen försvann visserligen lagomt till att vi skulle sätta igång, haha, men vi hann
grilla allt som skulle grillas och ta in det och sätta oss vid bordet innan regnskuren kom.
Bland annat grillades det strutsfilé, som mamma hade plockat fram, samkade gott faktiskt,
mucket gott, skulle ajg kunna tänka mig att grilla fler gånger :)
Allt som allt var vi mamma, Marielle, Robin, Emma, Henrik och jag. Och Dizel och Tusse, haha :)


Cici <3 grilla = sant! Kyckling, kycklingspett, strutsfilé och vitlöksmarinerad fläskfilé!

Idag blev det en av mina favoriter till middag: gravad lax!
Älska!


Gravad lax i kuber, senapssill, körsbärstomater, gurka och kokt potatis :)

Ja...det var en hel massa mat det, haha!


Kommentarer
Postat av: Pallan

Näe det funkar faktiskt riktigt bra :) Jag har tidigare prövat lim, clips och microringar också men för mitt hår är tejpen bäst.

Sen var jag mindre smart och åkte utomlands och badade i havet, haha. Då vart det dreads av alltihop och omöjligt att få lös nästan.



Okej, va bra! :)



Kram

2010-04-14 @ 09:12:21
URL: http://pallan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0