Blond, kletig massa!

Jag vill så gärna blondera mitt hår, men det är ingen idé att göra det nu,
kommer gå av och bli en kletig massa bara O_o
Men jag funderar på att ta det här überlånga håret jag har just nu
och klippa till det, så det blir lite mer luftigt och enklare att göra
frisyrer av, nu hänger det ju bara långt ner till midjan.

Det är kul ett tag, men det blir bara samma, samma hela tiden,
och de som känner mig vet att jag väldigt frekvent ändrar stilen och färgen på mitt hår.
Tänk att jag hade svart, långt ända från halloween tills påsk!
Det är galet länge med samma färg och frisyr för att vara mig, haha xD

En gång har jag faktiskt haft en riktigt kort frisyr:



Jag gillade det inte överdrivet mycket faktiskt, (fast nu när jag ser tillbaka så tycker jag att det är snyggt)
var hårmodell åt en frisörsalong och tjejen som klippte mig
gjorde lite som hon ville och ja, det blev kort...
Men men, hår växer (dock jävligt sakta för mig) och det finns extensions, haha :)

Nu ska jag invänta middagstid, laga middag, äta middag,
sedan invänta Maria och sedan gå bort till replokalen och repa med bandet, men gilla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0