Ace of Dice

"In every corner of my memory
There’s no place you wouldn’t be
lf anything, I wish I had
Another dream with you"

Haft ett jättebra rep med Ace of Dice. Yes, det är arbetsnamnet på bandet just nu,
och jag gillar't!
Lyfte hela min kväll, är på betydligt bättre humör nu än jag var innan.
Och jag känner mig sådär härligt trött i huvudet och kroppen.

Det är bara en sak som ligger och gror och stör,
retsamt om inget annat är det.
Men jag tror att det mest är ett resultat av någonting som legat och grott en längre tid,
funderingar som inte riktigt fått utrymme till att belysas ordentligt.
Skjuta undan det, vända ryggen åt det.
Tillslut står det ändå där och stirrar en i ansiktet med en död men allvarlig blick.

Nåväl...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0