Tidigt för mig och nya provtagningar

Gääääsp... Klockan är tidigt (för mig) och jag har knappt sovit, en timma tror jag det blev.
Urk.
Så den här fredagen blir väl mest troligt lugn skulle jag gissa på.

Nyss pratat lite med läkaren och fått en ny tid för nya provtagningar.
Känns bra, men jobbigt.
Har ätit mediciner ett bra tag nu och det går upp och ner.
Nya prover = förhoppningsvis nya resultat,
ska förmodligen få prova en ny medicin.
Om det funkar skulle det vara underbart,
början på att komma igång igen.

Jag har något fel på ämnesomsättningen och stor brist på vitaminer och folsyra och allt vad det heter.
Min kropp tar rätt och slätt inte upp energi, näring och vitaminer som den ska.
Det jag fick höra i början var att det kan ta tid.
Jättebra, jag som har sånt tålamod och ääälskar att vänta på saker :S
Nåväl, jag kan ju inte göra annat än att lämna prover,
pröva mediciner och...vänta.
På resultat.
Jag har en jävligt bra läkare iallafall, som tur är :)

Nu ska jag göra lite frukost tror jag :)

/C


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0