Tatoos and blond hair vs black!

Jo, just ja, glömde nästan bort...skulle ju skriva om det här.
Jag vet att det är typ två till tre månader sen (om jag minns korrekt) men jag
har bara glömt av det, kom på det nu (av en underlig anledning).

Varför, varför, varför har hon gjort sådär?

FOTO: Stella Pictures
Hon visade upp sitt blonda hår på Teen Choicegalan,
Kat von D har dykt upp förrut på event med ljusa peruker,
men det här ser faktiskt ut att vara hennes eget hår, blonderat.
Personligen föredrar jag henne i mörkt hår.
Och dessutom tycker jag att hon ser himmla smal ut också? Eller, är det bara jag?

I love Kat von D, jag tycker hon är en fantastisk tatuerare och har en rolig
personlighet (iallafall det man får se på tv, ibland är ju allt man ser inte sant, men...)
I vilket fall,
hittade det här på youtube, tänkte dela med mig:



Verkar funka rätt bra, kanske ska pröva den någon gång.
Nu vill jag ju inte dölja mina tatueringar, ever, men om man någon gång av någon anledning skulle
behöva göra det så känns det ju bra att veta att den här produkten finns därute...typ.

Hmmm...nu blev jag sugen på att tatuera mig mer, haha

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0