Söndag, en kort resumé

Fredagen spenderades hos lillebrors klasskompisar, mycket trevliga människor :)
Först gick vi till Erik och sedan vidare,
på slutet av kvällen/natten hamnade vi hos Erik igen :)

Lördagen blev en seg historia, jag har planer på att gå till The Classmates igen
men det blev som bara inte av.
Jag stannade hemma och åt en sandwitchglass istället, haha ^_^

Söndag isag, har egentligen inget särskilt att skriva så det är väl bäst att låta bli, antar jag.
Eller så fortsätter jag av bara farten.

Som jag skrivit tidigare så blir det inte Jigsaw på halloween, eftersom Carro också ska vara det.
Jag ska komma på något annat.


Slänger in en bild som varken är rolig eller snygg, det är ett rum rakt av.
Ett rum som jag ibland saknar, ibland önskar aldrig varit mitt, ibland gör mig arg, ibland gör mig lessen.
Ska berätta historien om rummet en dag,
jag lovar er, det kommer.

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0