Skitsnack, lögner och linser

Brrr, det är kallt.
Ute och här inne i lägenheten.
Lite viktig blogguppdatering om diverse skitsnack jag hört,
lite uppdateringar om vem som låg med vem i helgen och så klart en massa info om vem som hade de absolut fulaste kläderna på sig.
Är ni redo?
Då kör vi!


Ne, jag bara skojar.
Förlåt.
Haha.
Men har jag någonsin skrivit om något av det ovan nämnda ämnena?
No.

Nej, tyvärr så är jag nog rätt så tråkig i det här inlägget.
Just nu ser jag bara fram emot Halloween.
Och, konstigt nog för att vara mig, så har jag ännu inte kommit på eller bestämt mig för hur jag ska klä ut mig.
För klä ut mig, det ska jag helt klart.

Har haft både vita, svarta samt röda linser en gång i tiden,
men mellan flyttlassen hit och dit har det försvunnit.
Jag har inspiration, men noll fantasi känns det som.

Min födelsedagsfest är inställd, för gott känns det som, nu är det
över en månad sedan jag fyllde år så.
Men jag har alla saker till festen kvar,
så jag funderar på att antingen använda en del av det till halloween
eller så ha festen (utan födelsedagstema då) någon gång framöver.

Well well...jag hade ingenting mer, som sagt...

/C

Kommentarer
Postat av: Tyskan

fan jag ville ju veta vem som låg me vem :D



Du kan ju gå som drag queen på halloween. jag har redan köpt min dräkt och jag ska inte vara löäskigt i år :P puss my luv

2009-10-13 @ 09:56:15
URL: http://tyskan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0