My last will

Ovanlig begravning: En man som ville bli begraven med sin Pontiac Catalina 73.
Rätt coolt :)

Lonnie begravdes i sin bil
Lonnie begravdes i sin bil


Seg dag idag, sömnproblem som vanligt,
blir några timmar hit och dit.
Har väntat på samtal från läkaren,
imorgon vid telefontid ringer jag dit själv om jag inte hört något innan dess.

Funderingar över halloweenutklädnad fortsätter,
nu har jag kommit på några bra saker att klä ut mig till men jag kan inte riktigt välja.
Tänk om man hade tiden till kostymbyte!
Fan vad kul det hade varit :)

Nåväl, strax lite mat, sedan invänta Desperate Housewifes och Ugly Betty,
i omvänd ordning :)

/C

Kommentarer
Postat av: Elin

Att komma på saker är inte så svårt, de svåra är att fixa kostymerna/kläderna :D... tycker jag i alla fall..

2009-10-20 @ 17:14:00
URL: http://madeinjamtland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0