Kändisvänner och såpor

Dags för Melodifestivalen!
Eller inte riktigt än, men snart så.
Inget jag personligen brukar följa, men i år gillar jag verkligen "Webjokern",
och har två vänner med (vad jag vet om, kanske finns fler som bara inte sagt något än) som
vill ta sig vidare.

Den första är Emil Lindroth, han är en otroligt skicklig musiker och låtskrivare,
gör mig och hela melodifestivalen en tjänst och se till att han kommer med :) Rösta!

Klicka på länken och rösta: http://svtplay.se/v/1726500/melodifestivalen/_129__saturday?sb,k117552,30,f,-1


Sedan har vi Johannes Sandbergs band, där gör ni verkligen hela soffsverige en tjänst om ni röstar fram dem.
Gillade ni Poodles så kommer ni älska Jailbait!

Rösta rösta! http://svt.se/2.117371/ballad_rock Bidrag nummer 108 - Nights for the young

Bara att vänta och se, haha :)

Och, lite trivia för er som bryr er:
Emil (som är en gammal pojkvän till mig) spelade Jojje i tv-såpan Tre kronor på den tiden det begav sig,
sedan var han också en medlem i Poodles under en period,
detta var innan de blev melodifestivalkända, så att säga.
Han spelade synth i bandet.
Så nu vet ni det :)

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0