So much hair, so little time...

Man ska inte tro allt man ser... Retuscherad? Hmm..kanske...
Annan hårfärg? Ser mycket möjligt ut...
Opererad eller för mycket Photoshop? Kan vara så...
Vad är det jag pratar om, undrar ni.
Jo, jag har hittat åt en mycket, mycket rolig sajt där man kan "trolla" lite med
sitt utseende :)
Man kan byta smink, hårfärg, frisyr och till och med ögonfärg :)
Gå in på: http://www.peoplestylewatch.com/people/stylewatch/makeover/0,,,00.html?action=showMakeover&tab=hair och prova, det är enkelt och roligt!


Tänk om det vore så enkelt i verkligheten...bara att klicka åsså har man ny snygg frilla


Jag tycker det är mycket underhållande, haha ^_^


Hår som Megan Fox? Inga problem längre  xD
Och det roliga är att det finns väldigt många olika "kändishår" att testa,
och möjligheterna för sminket är mycket stort.
De små blå och grå prickarna runt håret på bilden hjälper en
att anpassa frisyren så den täcker kring ansiktet perfekt :)

Det var väl allt jag hade just nu,
borde verkligen sova vid det här laget, men det är svärt som vanligt :P

Fridens liljor, dönickar!


Kommentarer
Postat av: Moa

ååh, även fast det är fejk så såg det sjukt snyggt ut i den svarta på raden längst ner och det röda raden ovanför:)

2009-10-28 @ 10:03:50
URL: http://moabagling.blogspot.com
Postat av: Marra

D svarta håret va såååååå snyggt på dig ;)

2009-10-28 @ 15:28:11
URL: http://marikalindahl.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0