Att färga eller icke färga, det är frågan...

De som känner mig vet att jag är lite av en hårfanatiker,
och lite är nog att ta i fast tvärtom - jag är helt klart en stor hårfanatiker!
Just nu har jag blondt hår, men som vanligt går jag runt och
funderar på om jag ska byta hårfärg.

"Blondt hår är som att ha ett vitt pappersark framför sig
och massa roliga kritor och vattenfärger runtomkring!"
-Jag, haha

Jag funderar på att byta hårfärg, men jag är inte helt säker.
Jag återvänder alltid till blondt efter en färgning/toning.
Jag gillar massor av färger, min personliga favorit var när jag hade långt knallrosa/cerist hår.
Tyvärr var färgen svår att ha,
jag var tvungen att "boosta" den var femte dag, för färgen släppte mycket efter tvätt
och blev ljusrosa istället, vilket inte var lika snyggt.
Sedan tar folk en inte på så stort allvar tyvärr när man har cerist hår :P
Borde inte göra någon skillnad tycker jag, men så är de flesta...tyvärr.

I vilket fall, jag tänkte lägga ut lite bilder på en del hårfärger jag
har haft och låta er som läser min icke ovanliga blogg säga vad ni tycker.
Ska jag färga, och isåfall: vilken färg?
(klicka på bilden för att förstora)


     svart                       Mörkbrun                   Cerise                         Rött                         Blond

/C


Kommentarer
Postat av: Sooz

Tycker du passar bäst i blont,svart lr cerise =)

2009-10-26 @ 00:49:20
Postat av: Marra

Red, helt klart!!!

2009-10-26 @ 14:03:41
URL: http://marikalindahl.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0