Jul, trötthet och typisk turist

Av någon anledning kände jag mig väldigt...julig idag,
om man nu ska hitta på nya ord för att beskriva känslan.
Underligt, för det är inte snö ute idag, det är lite kallt men inte
överdrivet kyligt...
Hmmm...

Lyssnar på Bon Jovi just nu,
kan inte annat än säga att jag verkligen älskar Bon Jovi.
"Someday I'll be saturday night" är den låten som strömmar mest ur högtalarna.

Lite vemodig idag också, vilket är underligt, för det är ju fredag.
Fredag brukar alltid innebära roliga saker.
Men nu för tiden är jag ju bara trött jämt, vilket inte är ett dugg roligt.
Förra helgen var otroligt lugn, somnade i soffan till en film förra fredagen
och på lördagen kollade jag på Tjenare Kungen och sen: teveavsnitt som Boxern spelat in,
somnade tidigt på morgonen, sov några timmar under söndagen och sen.. ja sen fortsatte
världen att snurra och jag med den.

Tänkte bjuda på något som alltid muntrar upp mig; haha,
fula eller roliga bilder! Oftast är det på mig själv, haha, som den här!

Egypten 2005, Jag står framför Cheopspyramiden OCH Sfinxen,
bra där då har man klämt in två turistattraktioner i en bild,
för nu för tiden måste man ju spara film..huh??!
Sedan att jag dessutom ser ut som en icke avslappnad tyngdlyftare med en lagomt sur min
i ansiktet gör inte saken bättre, haha!
Massa folk i bakgrunden som jag inte har någon aning om vilka det är,
mina ben är kapade och ja...jag känner mig väldigt "turistig" (ja, jag hittade på ett till ord)
överlag i bilden... bara midjeväskan som fattas, hahahaha xD



Sådär ja, känns redan bättre :)
Skriv gärna en liten kommentar om du är här och läser,
det skulle vara så roligt att veta vilka som läser min icke ovanliga blogg :)

Fridens liljor dönickar!

/C

Kommentarer
Postat av: Jasmine

Jag läser, tycker din blogg är störtskön ^^

2009-10-23 @ 18:15:31
Postat av: Thomas

"gärna en liten kommentar om du är här och läser."

2009-10-23 @ 22:44:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0