Cykla och ramla!

Idag åkte jag till Östersund med bror och Marielle,
en mycket trevlig och tidsefektiv dag :)
Dock en mager plånbok, men jag lyckades ändå komma hem ett par fynd "rikare" ^_^
Förutom en jävligt bitchig kassörska på Systembolaget som förtjänar
att cykla och ramla så gillar jag dagen starkt!
Fram för fler sånna dagar :)



Ja, som sagt, gilla gilla stadenresan ^_^

Imorgon blir det Soulcalibur för hela jävla slanten med ett par sköna bönor,
kommer nog slinka ner lite vin också :9

Sedan - LÖRDAG - HALLOWEEN!
Aaaaaaaaaaaahhhhh!!!!!


Kommentarer
Postat av: Sooz

ah nu börjar julgrejset me all världens färger på julgranar :) ja har en svart gran.. min rock´n´roll gran!! :D tok läcker =) hehe digga bilden på Jack Daniels ;) klart en av dom bättre hyllorna på bolaget :D

2009-11-06 @ 02:26:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0