Bloggar om bloggar...SUCK!

Har precis suttit och plöjt igenom lite blogginlägg av olika arter.
Ärligt talat är jag inte den som läser bloggar.
Mest för att det aldrig står något av intresse i dem.
Typ som den här bloggen.
Men en del är roliga.
Alla har ju för fan en blogg,
jag pratar hellre med folk än läser deras bloggar,
men nu när jag har så mycket dötid till övers så har jag så smått börjat kolla in folks bloggar.

Läste igenom min bästis Miriams blogg nyss (http://tyskan.blogg.se/)
och kollade in kommentarer och så,
jag gillar när folk kommenterar,
det visar att det finns ett intresse, vare sig det är bra eller dåligt.
Jag upptäckte att det hänt saker som jag inte haft en aning om och att vi måste prata mer.
Visserligen ringer vi varandra, smsar åsså har vi ju facebook,
men det är ändå trist att inte kunna träffa henne irl nu när hon flyttat.
Vi har mycket att prata om tror jag :)

Å min andra bästis Kikki har ju också flyttat,
suck och suck...det suger minst lika mycket.
Tur att det finns några sköna bönor kvar här på byn,
vad skulle jag ta mig till med annars?

Har varit sjuk några dagar, nu är det bättre.
Imorgon ska jag till läkaren för mer provtagningar,
vi får väl se hur det går.

/C

Kommentarer
Postat av: Tyskan

:)

2009-10-09 @ 09:07:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0